belajar membuat bintang


mari belajar membuat bintang kertas ^____^
ok bahan-bahannye :

-kertas berwarne-warni (kalo yg takde kaler pun boleh)
-bekas comel untuk menyimpan bintang yg dah siap


ok lets begin!












hasilnye akan jadi begini.
banyak.cantik!






sekarang cik ana sudah terer membuatnye!
asalkan ade je balang comel, memang takkan
guwa sia-siakan ia! yihaaaa ! ahaaakks~

21 Lovenote(S):

  1. cik ezy sllu sgt buat bintang ni..
    baru pndai..
    mase form 5 ade mmbr tlg ajar kn..
    haha..
    buat ngn kertas dr mljah yg dh xgune..
    comel kalo dh byk2..
    sesuai la kalo bg adiah,..

    ReplyDelete
  2. lama dah tak buat bintang kecik2 cam ni.. hehehe.. comey jer.. =]

    ReplyDelete
  3. alaaaa...meh cni cikbintang ajarkn~~

    ReplyDelete
  4. kalau bosan2 nis suke wat bintang nih
    hehehe

    ReplyDelete
  5. dulu time sekolah suke sgt buat..skrang dh mlas,hihi..ape2 pun ske tgok bntang2 ni..cute:)

    jemput ke blog baru:
    dugaan datang tanpa diduga | mungkin ada hikmah disebalik semua ini:)

    ReplyDelete
  6. bagus...akak baru nak ajar faiz buat bintang ni..hehe..dah lupa

    ReplyDelete
  7. kalau buat 1 boleh la..kalau dah sebalang macam ni kena keje la macam tu.hahaha

    nak follow blog ni

    ReplyDelete
  8. terbaik.. :) dulu klu sy wat mesti time gaduh ngn bf.. hehehe

    ReplyDelete
  9. hak3 buat bintang :) renjer kalau g overnigt ke sg, dongak je ke langit huh beribu ade bintang hihihi..

    ReplyDelete
  10. hehe..ana nak ke bintang2 ni..

    sy ade 5 botol kat umah..

    xtau nak buat ape..huhuhu

    ReplyDelete
  11. dulu yaya tak reti buat. tapi sekarang dah xpert yawww!! hehehe comel2!

    ReplyDelete
  12. t'ingt ak mse dlu2 nek bus jmpe la sorg ppuan ni, dlm bus pun nyempat bt bintang2 ni..mnt sguh dia..comel je kn klu bt byk2..tp x reti sgt la nk bt..nti nk cba gak la..hehe

    ReplyDelete
  13. sweet ...klau lar jd sy wt..huhu

    ReplyDelete
  14. origami yg sangt mudah kakakaakah..

    ReplyDelete
  15. yeah, mmang hasil yang menarik. ada satu kotak penuh dengan bintang. sangat cantikk!

    ReplyDelete
  16. dulu2 rajin dok buat n kumpul.. :)

    ReplyDelete
  17. teringat zmn2 sekolah dulu..penuh duk mnympan bintang ni..tp lani dh x kreatip..dh x ingat cara nak buat

    ReplyDelete
  18. Dulu2 masa sekolah suka benar buat bintang2 ni :)

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu