Apakah Ini Salahku ?



Okeh aku dah dapat balik tune untuk menulis / berblog.. Tahniah untuk diri sendiri hahaha.. Alhamdulillah phewww ~  sebelum ni dah macam suam-suam kuku je disebabkan macam-macam hal yang lebih penting perlu aku setelkan sampaikan nak bercerita kat sini pon rasa malas je.. Cehhh macamlah ada yang kesah sangat pon aku hapdet ke dak blog ni.. hahaha hadoiyai --

Hermm tapi ada pulak yang buat spoilt bila mood berblog dah mai.. Macam biasala bila mood berblog ada, pastu rajin pulak terjah p rumah orang laen, pastu tetiba aku tertengok la kat satu bloglist kawan blogger sorang ni.. Aku tengok link blog aku (diary-kecilku) last updated 5 months ago.. Lima bulan lepas wey !!! Pada hal aku ada je hapdet 2--3 entry tetiap bulan.. Entry aku paling last updated mengikut apa yang newsfeed tu tulis adalah entry pasal "Merambu Ayaq Mata" ..  Tu cerita bulan Mac dulu ! Memang dah lima bulan la cerita tu.. adoila...



Pasaipa la buleh jadi lagu ni ? Apa aku ada buat salahke kat blog aku ni ? Apakah disebabkan mood aku yang suam-suam kuku menghapdet sebelum ni maka google / blogspot telah menjadikan ini sebagai satu denda ? Adeh awat jadi ceni ni ? Uwawawa tolong wey sesapa ada pengalaman pasai ni :'(

Adeh sesapa taw pasaipa benda ni jadi camni ni ? Tolong la habaq mai sat nak kena wat camna nih nak bagi pulih balik.. Memang merambu la ayaq mata aku kalo dok hapdet tapi kat list kengkawan blog aku last updated 5 months ago.. Uwawawa mohon bantuan T_______T





14 comments:

  1. maybe ade bug kot tu..sory tak dpt membantu sgt >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. herm takpela Akmal. nti try tanye blogger otai yg lain. hermm

      Delete
  2. Wah macam mana? dah dapat solusi? I pun tak berapa pandai sangat nak tolong hehehe...sorry Ana!

    ReplyDelete
  3. Ha ah..memang pelik gak tu..:-/ ..he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmmm. mmg pelik la sbbnye dah 5 bln rupenye tak di update list :(

      Delete
  4. macam mana?? dah selesai dah masalah ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmm belom lg la Boni. Eh tp thanks yaa bg link Umi Qi (akak Julia tu)
      sbbnye dah pm die tanye psl bnde ni ha. pstu die bg entry die psl prob
      ni jugakla.. dah khatam entry tu tp xleh jd gak sbb x fhm sgt.pastu nk
      mntak tlg kat akak anastasyea plak.

      Delete
  5. xper mak, blog bukanlah hakmilik kekalls.,iIhks

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha Wak jgn nk buat kelakar time2 ceni Wak :P

      Delete
  6. blogspot ngek dh skrg.. kdg2 kat dashboard pon pyh nk kuar entry baru.. cis betol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hermm haah kadang2 tu lah masalahnye ezy..

      Delete
  7. pernah jadi mcm ni jugak. tapi jadi kat blog atie. blog adik atie yg boleh kata hari2 update, tapi dalam bloglist atie dia kata dah setahun tak update.
    caranya, atie remove dulu link adik. lepas tu add balik..nanti ok la balik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmm yg kali ni sbbnye link sendiri yang tak terupdate kat list..
      bile bubuh kat list blog kite sendiri pon x mahu jugak Atie :(


      *tapi skang ni dah ok dah hehe :)

      Delete