Sepuluh Hari Cabaran | Day #7

10 Days Photo Challenge
Day 7 : A photo of you and your bestfriends


Ahah ! part ini memang dah tentula aku suka.. me and my besfriends hehehe.. aku paling rapat dengan 8 orang daripada 11 orang yang ada dalam gambar tu.. dan kat situ tinggai aku dengan 2 orang lagi je besfren aku yang belom kawen.. ada yang anak dua dah kat situ.. aku anak tekak dengan anak mata je ada hahaha


Day 4 - A photo that  makes you happy
Day 5 - A photo of you making funny face
Day 6 - A photo what is inside your bag / bagpack ?
Day 7 : A photo of you and your bestfriends

2 comments:

  1. Apa yg sepuluh hri cbrn..30 hri cabaran ni ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. ana buat ni 10 Days Photo Challenge je Amar..
      tak lalu pulak nak buat yang 30 days tu hehe

      Delete