Sepuluh Hari Cabaran | Day #9


10 Days Photo Challenge
Day 9 : A place you really want to go to

Hurmm kalau ikutkan memang banyak tempat yang aku teringin nak pergi.. Dalam Malaysia saja pun dah tak cukup kertas kalau aku nak buat list.. Tapi tempat yang aku teringin sekali nak pergi tudia -- Jepun.. Tak kisahlah ceruk mana pun kat Jepun tu takpa asalkan aku dapat p rasa sendiri tengok taman-taman bunga depa mekarrrrr dengan sakura kembang setaman kehkehkeh.

Pastu pulak aku planning nak tour setiap negeri kat Malaysia.. kat semenanjung ni negeri yang aku belom pernah sampai antaranya -- Johor, Negeri Sembilan, Kelantan. Pastu Sabah Sarawak. Lain-lain negeri at least aku dah pernah jejak la jugak..

Hurmm tapi.. tapi.. buat masa sekarang ni terpaksa hold semuanya sebab kereta aku masuk wad sobsss sobssss T____T

8 comments:

  1. nak tengok pokok sakura ni kena datang time musim dia la. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la dia Dhiera. nak kena p time musim Sakura blooming la hehe

      Delete
  2. saya nak pergi tempat yg takde sorang pun boleh cari saya.. erk, except kubur la.. huhu...

    ReplyDelete
  3. jepun mmg negara yg cantik terutama time spring dan autumn. rasa cam nk repeat lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak JM.. ana mmg teringin sangat2 nak p jepun huwawawa

      Delete
  4. Ekhhh sama la kiterr... jom kiter pegi jepun sesama nak? hahaha... tah kurun keberapa la tue... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pslnye acik idah entah kurun ke berapa entahla..
      dok berangan kumpul duit bebanyak.. tapi tu la bile time
      sesak, duit simpanan tu terpaksa gune huwawawa =P

      Delete