Suka Betul

aku ada sorang je anak sedara (Rafael Zafuan).. belum ada rezeki lagi bertambah dari segi anak buah.. tapi ada satu pon dah boleh pening lalat gak la melayan kerenah.. kalo ramai entahla mau tak terlayan dah aku kehkehkeh =P

si Rafael ni perkara paling obses adalah Otromen.. tak kiralah baik dari segi tengok youtube ke, beg / kasut / tshirt / barang mainan ke atau apa sajalah yang dia nampak otromen sebagai karakternye memang dia merengek la hendakkan benda tu.. sampai kadang tu mama dengan papa nye pon tak larat nak melayan dah.. tapi sipbekla takde sampai tahap mengamuk-ngamuk kat mall ke hape disebabkan nampak karakter otromen.. kira boleh behave lagi lah budak Rafael ni hehe

aku ni pulak jenis rajin jugakla melayankan bab-bab otromen ni tapi aku bagi syarat la macam contohnye kena baca fatihah dulu ke atau doa harian ape-ape lah yang die cakap cikgu dah ajar kat sekolah.. bila dia berjaya ujian yang aku suruh baca tu, then baru aku bagi reward.. kalini disebabkan dia lulus baca surah Al-Fatihah dan surah 3 Kul, so aku pon janji untuk belikan bantal felt otromen untuk dia..

 
aku tempah kat sorang akak yang memang amek tempahan bantal felt.. aku nak buat sendiri, macam malas bertingkek-tingkek la pulak hahaha.. macam-macam pesen lagi lah rupe bantal felt / karakter yang orang request dia buat..  bila dapat je bantal otromen tu ke tangan si Rafael apa lagi, tak lepas langsung dah.. ke sana sini diusungnye.. malam time nak tido jangan katalah, itu dulu lah yang dia cari.. bakal jadi bantal busuk je nampak gaya tu Rafael oi =P



10 comments:

  1. Hehehe... so sweett... :D

    ReplyDelete
  2. tu sikit masa lagi tu confirm jadi bantai busuk la tu... hahah, takpa la asalkan dia bahagia ;3

    ReplyDelete
  3. comel sgt anak buah tu hehehe

    ReplyDelete
  4. ohh ni conform makcik feberet dia la ni haha.. best melayan budak2 ni.. sunnah lagi tu ^^

    ReplyDelete
  5. yey, saya pon minat otromen kak. feveret kecik2 dulu. skg anak buah sy yg perempuan pon layan otromen. tapi dorang takde la baju otromen semua tu tapi dorang jadi ganas macam otromen adela. haha. sabo jela.

    ReplyDelete
  6. eh sama mcm anak yg makcik kite jaga tu
    obses sgt dgn otomen hahaha

    ReplyDelete
  7. haha. comel je minat otomen.

    ReplyDelete