Awesome People March

Semenjak dua tiga menjak ni aku semakin berkurangan membuat onar di ruangan komentar kengkawan blogger. Nak kata aku bizi uruskan suami, belum ada lagi. Nak kata bizi uruskan anak-anak, yang ada setakat ni anak mata dan anak tekak ajelah. Anak sedara ada lah jugak tapi baru satu lah. Kalau dah ada anak sendiri nanti entah tak tahulah. Setahun sekali ajelah gamaknye aku hapdet blog usang aku ni hahaha
Kalau sepanjang bulan Januari hingga Mac haritu aku dok komplen pasal speed internet P1 yang memang tahap mencabar keimanan aku, ni bulan April ni aku nampak dah ada perubahan positif lah. Takdelah slow macam siput dah. Iman aku pon takdelah tercabar aje. Boleh watlek watpis aje haplod gambar banyak mana nak pun.
1.Scdha Sein
2.Eny Abdullah
3.Ezy Loy
4.Amy J
5.Deanna Morni
6.Ary+Sha=Amzarfayyadh
7.Cik Mimie
8.Dunia Zumal
9.Inani Hazwani
10.Scha Nazri
Engkorang ni memang rajin singgah drop komen kat blog kengkawan. Moga murah rezeki, sentiasa diberkati, sentiasa dikurniakan kesihatan tak berbelah bagi dan moga terus bahagia dengan kehidupan sehari-hari.
Pada yang rajin komen, yang rajin jadi silent reader (ehemmm!) ,yang singgah say hi kat Cbox, yang singgah kata klik itu ini.. Aku singgah klik-klik balik tapi tak sempat inform kadang-kadang tu. hehehe.  Terima kasih selalu singgah sini  :)


18 comments:

  1. Kak wana xde dalam cara..huwaaaa..

    ReplyDelete
  2. Akak jenguk Ana..rindduuuuuu!!! :)

    ReplyDelete
  3. thanks jugak dekat awak yg selalu komen kate blog kite.. ~_~

    ReplyDelete
  4. Akak datang menyinggah hujung minggu :)

    ReplyDelete
  5. Ada a few je yg kenal.. hehe.. ^_^

    ReplyDelete
  6. mana Cik anamizu kite ni menghilangggg???????????????? Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    ReplyDelete
  7. Hehehehe....masih suka menyebuk kt blog ana

    ReplyDelete
  8. Weiiiii lamanyaaa tak nampak. Hikssss :P

    ReplyDelete
  9. tahniah mereka memang laju dalam meninggalkan komen.

    ReplyDelete
  10. alamak nama CT xdela.. mmg last month x menjenguk sini.. huwaaaa..

    ReplyDelete
  11. Eh2, ada nama Cik Mimie la...hehe..Lama xnampak Ana...rindu :)

    ReplyDelete
  12. rajin komen jgk bdk ezy tu ye..
    haha

    ReplyDelete
  13. Terima kasih doakan kami semua yer ^-^

    ReplyDelete
  14. wahahahahhahahahahaha... excited terlebih nama ada... susah dah nak nampak nama sendiri skang ni >.<

    ReplyDelete
  15. Assalam ana,
    waaaaaaaaaaa
    tersipu2 malu iols :)

    ReplyDelete
  16. kite tak tersenarai pong. hahaha

    ReplyDelete