Antara Perkara Karut...


Antara perkara karut yang aku masih tak percaya sehingga saat ini adalah apabila seorang lelaki berkata :

"Saya cari pasangan tak lihat pada paras rupa, cukuplah punya iman di dada"

Chehhhh sembang kencang lah brader.






13 Lovenote(S):

  1. Hahaha! Kan? Paling tidak cari yang sedap mata memandang, kan? VitaminSuci.

    ReplyDelete
  2. cis, samelah. macam tak percaya je hahahah

    ReplyDelete
  3. ada yang betul2 maksudkan begitu..dan ada juga yang sebaliknya..tetapi yang sebaliknya itulah yang peratusannya paling tinggi..

    ReplyDelete
  4. Semua orang pun mesti akan lihat paras rupa.

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHAHA....tipu lebih tu..kan2?

    ReplyDelete
  6. tak pecaya takper., hehe2

    ReplyDelete
  7. tp kadang2 betul...mostly sembang je tu...huhu

    ReplyDelete
  8. heheheh....biasa laa...kdg manusia ni mmg suka yang tersurat....pastu bru pikir yg tersirat

    ReplyDelete
  9. Mai sini aku pecah sikit rahsia lelaki.

    Lelaki (dan aku rasa perempuan pun sama) mesti akan pandang paras rupa.
    MESTI.
    Tapi isunya di sini bukanlah semata-mata luaran.
    Isunya ialah adakah ada nilai tambah lain yang dapat up-kan kekurangan di paras rupa?
    Contohnya, muka si A ni penuh jerawat dan berbintat-bintat, tapi dia punyai adab yang sopan dan lemah lembut, sabar dan penyayang.
    Si B pula cantik menarik tertarik kau memang debom tapi sombong, jalan angkat kepala, pandang rendah dekat orang yg lagi bawah.
    Kebanyakan lelaki akan pilih si B untuk pandangan pertama, tapi bagi satu jangka masa yg sesuai, semua lelaki akan pilih si A untuk dijadikan pasangan hidup.

    Secara peribadi, payah nak jumpa perempuan (dan lelaki juga) yang elok luaran dan cantik juga dalaman. Luaran ni sekelip mata boleh nilai, tapi dalaman bagilah 100 tahun pun tak tentu dapat nilai dengan tepat.

    (Mak aih, panjang lebarnya komen. Sorry. Tengah sedap menaip ni...hehehe)

    ReplyDelete
  10. Assalam ana,
    eh3
    marah nampak he3

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Anamizu