Antara Perkara Karut...

9:30 AM 13 Comments A+ a-


Antara perkara karut yang aku masih tak percaya sehingga saat ini adalah apabila seorang lelaki berkata :

"Saya cari pasangan tak lihat pada paras rupa, cukuplah punya iman di dada"

Chehhhh sembang kencang lah brader.






13 Lovenote(S)

Write Lovenote(S)
August 17, 2015 delete

Hahaha! Kan? Paling tidak cari yang sedap mata memandang, kan? VitaminSuci.

Reply
avatar
Myra Azraff
AUTHOR
August 17, 2015 delete

cis, samelah. macam tak percaya je hahahah

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
August 17, 2015 delete

ada yang betul2 maksudkan begitu..dan ada juga yang sebaliknya..tetapi yang sebaliknya itulah yang peratusannya paling tinggi..

Reply
avatar
Farah
AUTHOR
August 17, 2015 delete

Semua orang pun mesti akan lihat paras rupa.

Reply
avatar
Cik Mimie
AUTHOR
August 17, 2015 delete

HAHAHAHAHA....tipu lebih tu..kan2?

Reply
avatar
tiga lalat
AUTHOR
August 17, 2015 delete

tak pecaya takper., hehe2

Reply
avatar
Nurul Husna
AUTHOR
August 17, 2015 delete

tp kadang2 betul...mostly sembang je tu...huhu

Reply
avatar
Deanna Morni
AUTHOR
August 17, 2015 delete

heheheh....biasa laa...kdg manusia ni mmg suka yang tersurat....pastu bru pikir yg tersirat

Reply
avatar
cEro
AUTHOR
August 18, 2015 delete

Mai sini aku pecah sikit rahsia lelaki.

Lelaki (dan aku rasa perempuan pun sama) mesti akan pandang paras rupa.
MESTI.
Tapi isunya di sini bukanlah semata-mata luaran.
Isunya ialah adakah ada nilai tambah lain yang dapat up-kan kekurangan di paras rupa?
Contohnya, muka si A ni penuh jerawat dan berbintat-bintat, tapi dia punyai adab yang sopan dan lemah lembut, sabar dan penyayang.
Si B pula cantik menarik tertarik kau memang debom tapi sombong, jalan angkat kepala, pandang rendah dekat orang yg lagi bawah.
Kebanyakan lelaki akan pilih si B untuk pandangan pertama, tapi bagi satu jangka masa yg sesuai, semua lelaki akan pilih si A untuk dijadikan pasangan hidup.

Secara peribadi, payah nak jumpa perempuan (dan lelaki juga) yang elok luaran dan cantik juga dalaman. Luaran ni sekelip mata boleh nilai, tapi dalaman bagilah 100 tahun pun tak tentu dapat nilai dengan tepat.

(Mak aih, panjang lebarnya komen. Sorry. Tengah sedap menaip ni...hehehe)

Reply
avatar
Jari Manis
AUTHOR
August 18, 2015 delete

BETUL..itu mmg KARUT!

Reply
avatar
August 19, 2015 delete

Assalam ana,
eh3
marah nampak he3

Reply
avatar