August DIY Project : Papercup

     

Comel-comel pulak papercup craft nih. Last buat program dengan bebudak sekolah masa cuti bulan Jun haritu. Itu pun masa tu aku tak dapat fully commit sebabnya ada kekangan yang membataskan aku untuk join aktiviti cuti sekolah masa tu.

Harap-harap untuk bulan ogos ni sempatlah curi masa untuk buat aktiviti dengan adik-adik yang setia jadi peserta setiap kali aku organize aktiviti untuk dorang. 

Seminggu dua ni agak sibuk ke sana sini. Banyak program luar. Memandangkan bulan Ramadhan tadi banyak program yang di postpon ke bulan ni, jadi bulan ni tercungap-cungap sikitlah terkejar sana sini. Maklumlah kuli-kuli memang cenggini la kehkehkeh


17 comments:

  1. Alolo..comel2 Nampak papercup tu..kak wana suka tengok en. sotong dan ikan paus tu..

    ReplyDelete
  2. mak saya mesti suka benda2 camni. lagi best bila buat dalam pendidikan seni kat sekolah :D

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  3. hahahah gua pun nak join lah kalau cenggini :3

    ReplyDelete
  4. comelnya. boleh hias bilik guna cups tu. hehehe :D

    ReplyDelete
  5. wahh! comey Nye.. nanti nak try buat lah denga anak

    ReplyDelete
  6. Wah comel sangat, rasa macam nak buat laa...

    ReplyDelete
  7. comel giler!
    saye xkreatif.. kalo wat mesti xcomel jdnyee... hihi

    ReplyDelete
  8. comelnya DIY ni! Tak pernah nampak lagi DIY guna papercup.

    ReplyDelete
  9. comelnye lahai...kalau sy yg buat ni mmg tak de rupe la jwbnye...

    ReplyDelete
  10. Kenapa waktu aku sekolah dulu tak ada siapa nak buatkan aku macam ni?
    Wahahahaha

    ReplyDelete
  11. comelnya yang whale tu XD

    ReplyDelete
  12. fuhhh kreatif.. comel2 :)

    ReplyDelete
  13. Bdk2 skrg ngadap gajet je... jrg jumpa yg dok ralit buat craft sebegini

    ReplyDelete
  14. comel sangat2!! :) suka2..

    ReplyDelete
  15. Assalam ana,
    oohoii
    tangan kena kretip ni
    kalo akak kaaaa
    failed he3

    ReplyDelete