Awesome Avengers : Part 2

Sebelum ni aku dah bagi part pertama dan kalini aku introduce part kedua untuk insan-insan rajin komen di blog aku ni sesi bulan Julai lepas. Ini antara insan-insan tegar yang rajin singgah ke sini.


Insan terpilih ke empat : Dunia Zumal (DZ)
DZ adalah blogger utara. Aku selesa panggil DZ ni dengan panggilan Zumal aje sebabnye masa mula aku kenal blog DZ dulu, aku memang gunakan panggilan Zumal hehehe. Sesapa yang rasa teringin nak terjah kawasan Kedah ke Perlis ke Penang ke, boleh la roger DZ. Konfem mesti boleh kawtim baekkkk punya hehehe. Zumal antara blogger yang rajin berkomen balas kat blog aku ni. Selain rajin berkongsi macam-macam tips advertorial, Zumal jugak seorang bisnesman. Haaaa kalau nak tawu apa yang Zumal jual, bolehla rajin-rajin terjah blog Zumal :)


Insan terpilih ke lima : cEro
Blog cEro ni aku suka sebab dia macam komik. Aku suka cara cEro berkongsi dengan cara menggunakan lukisan dia yang ohsem tu. Selain tu, cEro selalu jugak buat teka-teki berkala. Pastu cEro suka sharing word atau term dalam Biology yang kadang-kadang memang kita tak pernah tawu pon ada perkataan tu. Banyak ilmu cEro suka kongsi sambil bercerita. hehehe


Insan terpilih ke enam : Zyra Roxx

Aku kenal blog Zyra ni agak lama dulu. Masa tu aku ada termasuk kat blog sape entah. Dari situ aku terjumpa blog Zyra Roxx sebenarnye kikiki. Entry-entry si budak Zyra ni kelakor. Plus aku suka nengok kartun yang Zyra lukis. Terror sungguh melukis guna mouse. Kaler-kaler yg Zyra guna pon soft aje. Pastel aje. Sejuk mata memandang gittewwwww. Dengor kabornye si dak Zyra ni single. Ater kalo nak cube kenal, terjah aje le. Jangan dibiorkan. Meleleh ayor lior nanti kehkehkeh



12 comments:

  1. wah anamizu. ni nak kena follow avengers ang! cam menari je ko explain. lama tak singgah sini. jom baca entri terbaru

    ReplyDelete
  2. Daripada 3 ni, saya baca 2 je. Insya Allah boleh lah nak berkunjung dekat blog lagi satu yang saya tak pernah sampai lagi tu.

    ReplyDelete
  3. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. x dapat review macam ni. sedihnya. sorry kak Ana. dah lama x singgah. kita final year ni doakan eh :)

    ReplyDelete
  4. Wah Ana review Zumal yer. Thanks tau... betul tu kalau datang ke utara contact la Zumal. Zumal sedia membantu sedaya upaya ^-^

    ReplyDelete
  5. zyra roxx tu best blog die..

    ReplyDelete
  6. Done follow diorang semua....
    memang awesome lah!

    ReplyDelete
  7. Zumal pun masuk list..nak masul list jgk lah hihihi

    ReplyDelete
  8. Dz memang sentiasa masuk dalam list..hehe :)

    ReplyDelete
  9. Nak terjah cero dengan xyra nnati :)

    ReplyDelete
  10. Assalam ana,
    ha
    ada yang iols kenai :)

    ReplyDelete