Awesome Avengers : Part 3

Ini adalah part terakhir untuk sesi pengomen tegar Julai. Sebelum ni aku kongsi enam orang, so ini lagi empat orang yang selalu buat onar kat komen blog ni. 


Insan terpilih ke tujuh : Nani
Si dak Nani ni pon rajin sharing resepi-resepi. Memang banyak entry citer pasal benda makan kat blog Nani. Aku jenuh tahan nafsu bila terjah blog dia. Telan air lior aje tengok gambar-gambar makanan kat blog Nani. Aku suka resepi-resepi yang Nani share sebab kebanyakannya mudah untuk dicuba. Kalau rasa tak tahu nak masak ape harini, boleh la cuba terjah blog Nani. Tapi tahan air lior la ye hehehe

Insan terpilih ke lapan: Wak (Tiga Lalat)

Aku baru je mula berkenalan dengan Wak tiga lalat ni. Terror fotografi ni Wak ni. Dah banyak kali jugak gambar-gambar hasil tangan Wak muncul di majalah-majalah. Bukan calang-calang majalah tau. Kalau nak tawu kena terjah blog Wak. Tapi pastikan jangan curi gambar nya nanti dosa katanya hehehe. Ehh lupa. Nama Tiga Lalat tu pon ada kesahnya yang tersendiri. Aku dah interbiu Wak haritu pasal cemane boleh dapat nama Tiga Lalat tu. hehehe


Insan terpilih ke sembilan: Cik Mimie
Cik Mimie baru je buat GiveAway bagi topup kat blog dia. Rugi sapa tak join. Untung-untung siapa tawu terpilih jadi pemenang. Dapat menang topup. Sape nak bagi free dek non oi zaman sekarang ni? Ehhh lupa. ada jugak orang yang sudi derma 2.6 billion kan. Murah hati orang tu. Haritu Abah Cik Mimie terlibat dengan eksiden tapi Alhamdulillah dah boleh keluar wad. Semoga cepat sembuh abah Cik Mimie :)


Insan terpilih ke sepuluh : Anis
Si dak Anis ni sesekali lama dia tak hapdet. Bizi agaknye. Entry-entry kat blog Anis ni ringkas aje slalunya. Takde yang panjang berjela. Anis selalu kongsi apa yang Anis rasa. Moga-moga Anis terus tabah dengan ujian-ujian yang datang. InshaAllah ada hikmah dia kan Anis :)


Selesai tiga part untuk Awesome Avengers sesi Julai 2015. Aku sekarang ada kursus di Ipoh. Nanti aku dah kembali ke gua tempat tinggal aku, aku akan balas kunjungan engkorang semua k ;)


16 comments:

  1. Bakal diterjah. Hihi. Kak Ana, cemana buat font macam kat entry akak ni.? Lawa. Hehe

    ReplyDelete
  2. Nak terjah blog Tiga Lalat tu nanti sebab saya suak tengok gambar-gambar cantik :D

    ReplyDelete
  3. Wah ada 3 lagi Avenger muncul di sini...

    ReplyDelete
  4. blog ezy xde ke? haha..
    ok gurau..

    ReplyDelete
  5. pergh! hebat2 pengomen ana...

    ReplyDelete
  6. Hahahah. Masak biasa2 je Nani ni pandai :D

    ReplyDelete
  7. lama tak singgah blog nie. :D harap dapat jadi avengers bulan ogos. :D

    ReplyDelete
  8. Setuju. Gambar2 wak tiga lalat cantik-cantik :)
    3 yang pertama kenal. Anis je akak tak kenal lagi.

    ReplyDelete
  9. wah!!!! Nani, Wak dan Cik mimie...hebat tul mereka ni

    ReplyDelete
  10. Belum kenal dengan wak lagi...hehehe..nanti terjah wak :)

    ReplyDelete
  11. Thank Ana doakan abah Cik Mimie..alhamdulillah beransur pulih..esok nak jumpa doktor untuk check tgn yang patah tu...hope semuanya ok :)

    ReplyDelete
  12. hehe2, tak sangkerable nama wak pun ade kat sini., terharu taww mak matcham retiss pulakk., harhar2., timekaseh cik ana mizu yeeew., mugo2 kita akan tetep jadik rakan2 siber yg baik2 jeer ;p

    ReplyDelete
  13. Assalam ana,
    waaaaaaa
    tahnaih pengomen tegar :)

    ReplyDelete